توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان 

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت:  در آستانه سال نو با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین خانوارهای نیازمند جنوب کرمان توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه سال نو یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد در بین خانوارهای نیازمند جنوب کرمان توزیع می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: قرار است ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا طرح توزیع گوشت قربانی را اجرا کند.


وی بیان کرد: بسته های گوشت قربانی با اولویت مناطق محروم بخش جازموریان و قلعه گنج در بین خانوارهای نیازمند این مناطق توزیع می شود و بخشی از بسته های گوشت قربانی نیز در بین خانوارهای نیازمند سایر مناطق محروم جنوب کرمان توزیع می شوند.


خوبی زاده با اشاره به این که در اجرای طرح توزیع گوشت قربانی از ظرفیت کانون های مساجد استفاده می شود، تاکید کرد: طرح توزیع گوشت قربانی در تداوم رزمایش کمک مومنانه و با هدف حمایت از نیازمندان و محرومین منطقه اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از کارهای بسیار نیک و خداپسندانه در آستانه سال نو کمک به فقرا و نیازمندان است و خدا را شاکریم که با همراهی و همدلی خیرین برنامه سمت خدا امسال در آستانه سال نو می توانیم دلهایی را شاد کنیم.


وی یادآور شد: این نخستین باری نیست که موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا از محرومین جنوب کرمان حمایت می کنند همان طور که در گذشته نیز شاهد کمک های خیرخواهانه آنها به محرومین این منطقه بوده ایم.


خوبی زاده اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان ظرفیت بسیاری خوبی برای جلب کمک های مومنانه خیرین و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری هستند.


وی عنوان کرد: بياييد همگی در اين ايام دست به دست هم دهيم و به هر نحوی که می‌توانيم به افراد نيازمند کمک کنيم تا شادی را در سال نو مهمان دلهای آنها کنیم.

 

خوبی زاده در خاتمه از کلیه خیرین به ویژه موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا که تاکنون از نیازمندان و محرومین منطقه جنوب کرمان حمایت کرده اند، تشکر کرد.

پایان پیام/ 586